Veiksmai su šokdyne

PRATYBŲ PLANAS

Mokomasis vienetas: XXX Mokymo dalykas: Fizinis rengimas
Tema: Lankstumo ir vikrumo ugdymas Pratybų Nr. 1. Šoklumo lavinimas pratimų kompleksas su virvute
Mokymo tikslai: Po pratybų mokiniai turi mokėti vykdyti užduoti.
Užduotys: Po pamokos mokiniai turi mokėti taisyklingai atliki fiziniu pratimus su šokdyne, lavinti ištvermę šoklumą, pėdos ir kojų raumenis, judesių koordinaciją, orientuotis ir valdyti kūną ore. Sąlygos: Esant tinkamoms oro sąlygoms-lauke, blogomis oro sąlygomis-sporto salėje. Vertinimo pagrindas: Mokiniai užsiėmimu metu vertinami nebus

Mokymo klausimai: Veiksmai su šokdyne.
Vieta: Sporto salėje / teritorijoje Laikas: xxx min.
Aprūpinimas: Sporinė apranga, sporiniai bateliai, šookdynė kiekvienam mokiniui. Literatūra: 1-6 klasių mokinių fizinis rengimas 2003m. Vilnius

IVADAS ( 10 min.)
1. Preliminarus pasiruošimas. Patikrinti mokinių pasiruošimą pamokai, supažindinti su pamokos eiga. 3. Praeitų pamokų žinių patikrinimas.

Nėra 5. Paskelbti pamokos temą ir mokymo tikslus.
2. Patikrinti mokinių pasiruošimą pamokai. Mokiniai su savimi turi turėti sporinė apranga ir šokdynę kiekvienam mokiniui. 4. Supažindinti su pamokos eiga. 6. Mokomosios vietos sutvarkymas.

PAGRINDINĖ DALIS (180 min.)
Laikas Mokymo klausimai ir jų turinys. Pratybų vadovo veiksmai. Padalinių veiksmai. Pastabos
1 2 3 4

xx min.

xx min.

Šios paskaitos metu, jus mokinsitės taisyklingai atliki fiziniu pratimus su šokdyne. Šios pamoka jums bus naudinga tuuo kad: šuolių per šokdynę pratimai ypač lavina pėdos ir kojų raumenis, ugdo judesių koordinaciją, moko orientuotis ir valdyti kūną ore.
Šuoliuojant per ilgą šokdynę svarbiausia suderinti šuoliukus su mojamos šokdynės ritmu.

1. pratimas. Šuoliai per ilgą sukamą šokdynę stovint prie jos šonu.
Padinė pa

adėtis: Šokdynė padėta ant žemės, kai vaikai stovi pasisukę į ją šonu, šokdyne mojama kai ji ties šuolininko kojomis pasiekia grindis, lengvai pašokti aukštyn praleidžiant ją po kojomis.
Pastabos: Šuoliuojant išlaikyti taisyklinga kūno padėtį, nešokti aukštai, nesikūprinti.

2. pratimas. Šuoliai per ilgą sukamą šokdynę stovint prie jos priekiu.
Padinė padėtis: Šokdynė padėta ant žemės, kai vaikai stovi pasisukę į ją priekiu, šokdyne mojama kai ji ties šuolininko kojomis pasiekia grindis, lengvai pašokti aukštyn praleidžiant ją po kojomis.
Pastabos: Šuoliuojant išlaikyti taisyklinga kūno padėtį, nešokti aukštai, nesikūprinti

3. pratimas. Šuoliukai per trumpą šokdynę ant abiejų kojų vietoje.
Padinė padėtis: šuoliuojant svarbu taisyklingai ir laiku pašokti. Šuolis turi būti nei per aukštas, nei per žemas.
Pastabos: Šuoliuojant išlaikyti taisyklinga kūno padėtį, nešokti aukštai, nesikūprinti

4. pratimas. Šuoliukai per trumpą šokdynę ant kairės kojos vietoje.
Padinė padėtis: šuuoliuojant svarbu taisyklingai ir laiku pašokti. Šuolis turi būti nei per aukštas, nei per žemas.
Pastabos: Šuoliuojant išlaikyti taisyklinga kūno padėtį, nešokti aukštai, nesikūprinti

5. pratimas. Šuoliukai per trumpą šokdynę ant dešinės kojos vietoje.
Padinė padėtis:
Pastabos: Šuoliuojant išlaikyti taisyklinga kūno padėtį, nešokti aukštai, nesikūprinti

6. pratimas. Šuoliukai per trumpą šokdynę keičiant kojas pakaitomis.
Padinė padėtis:
Pastabos: Šuoliuojant išlaikyti taisyklinga kūno padėtį, nešokti aukštai, nesikūprinti

7. pratimas. Šuoliukai per trumpą šokdynę ant abiejų kojų judant pirmyn.
Padinė padėtis:
Pastabos: Šuoliuojant išlaikyti taisyklinga kūno padėtį, nešokti aukštai, nesikūprinti

8. pratimas. Šuoliukai per trumpą šokdynę ant abiejų ko

ojų judant atgal
Padinė padėtis:
Pastabos: Šuoliuojant išlaikyti taisyklinga kūno padėtį, nešokti aukštai, nesikūprinti

9. pratimas. Šuoliukai per trumpą šokdynę ant abiejų sukantis vietoje į kairę pusę.
Padinė padėtis:
Pastabos: Šuoliuojant išlaikyti taisyklinga kūno padėtį, nešokti aukštai, nesikūprinti

10. pratimas. Šuoliukai per trumpą šokdynę ant abiejų sukantis vietoje į dešinę pusę.
Padinė padėtis:
Pastabos: Šuoliuojant išlaikyti taisyklinga kūno padėtį, nešokti aukštai, nesikūprinti

11. pratimas. Šuoliukai per trumpą šokdynę sukryžiavus kojas.
Padinė padėtis:
Pastabos: Šuoliuojant išlaikyti taisyklinga kūno padėtį, nešokti aukštai, nesikūprinti

12. pratimas. Šuoliukai per trumpą šokdynę ant bėgant vietoje ir pirmyn.
Padinė padėtis:
Pastabos: Šuoliuojant išlaikyti taisyklinga kūno padėtį, nešokti aukštai, nesikūprinti

13. pratimas. Šuoliukai vietoje sukant šokdynę pirmyn ir atgal.
Padinė padėtis:
Pastabos: Šuoliuojant išlaikyti taisyklinga kūno padėtį, nešokti aukštai, nesikūprinti

Mokiniai stebi mokytoja kuris rodo pratimą su šokdyne ir kaip teisingai jį atlikti. Jei mokiniams kas neaišku ar kažko nesuprato klausia mokytojo.

Mokiniai stebi mokytoja kuris rodo pratimą su šokdyne ir kaip teisingai jį atlikti. Jei mokiniams kas neaišku ar kažko nesuprato klausia mokytojo.

Mokiniai stebi mokytoja kuris rodo pratimą su šokdyne ir kaip teisingai jį atlikti. Jei mokiniams kas neaišku ar kažko nesuprato klausia mokytojo. Po kiekvieno pratimo atlikimo daroma 5min. pertrauka.

BAIGIAMOJI DALIS ( 10 min. )

1. Klausimai po pratybų.

3. Pratybų vietos sutvarkymas.

Jei reikia. 5. Užduotys saviruošai.
Pasikartoti veiksmus su šokdyne
2. Galutinis žinių užtvirtinimas.

Kontrolė-vykdoma pratybų metu 4. Paskaitos eigos apibendrinimas.

Girk – peik – girk 6. Sekančios paskaitos pristatymas.

Nėra

Priedai:

Pratybų vadovas: Pamokos vadovas

(pareigos, v. pavardė, pa

arašas)

Leave a Comment