Kaip išsaugoti žvalumą?

Būna dienų lyg tyčia, kai visai apleidžia jėgos. O kartais toks bejėgiškumas tęsiasi ištisą savaitę ir visai nepadeda net stipriausia ir kvapniausia kava. Ką daryti? Kaip išlaikyti žvalumą ir atsikratyti nuovargio? Kokios tokios būsenos priežastys?

1. Triptofano aminorūgšties (jos yra kalakutienoje, vištienoje, pieno produktuose) stygius sukelia prislėgtumo ir ilgesio nuotaikas.

2. Vitaminas E (jo gausu avokadose, alyvų aliejuje, moliūgų ir saulėgrąžų sėklose) stiprina organizmo atsparumą stresams ir aštriems gyvenimo posūkiams – nuo oro permainų iki darbo keitimo.

3. Vitaminas C (jo yra kiviuose, juoduosiuose serbentuose, saldžiosiose paprikose, cittrinose) – tai degtukas, užkuriantis medžiagų apykaitos laužą. Šis vitaminas suteikia ne mažiau energijos nei puodelis juodos stiprios kavos, tačiau nekenkia širdies ir kraujagyslių darbui, nesukelia nemigos.

4. Seleno ir cinko mikroelementai (jų gausu paukštienoje, žuvyse, ruduosiuose ryžiuose, svogūnuose, sezamų sėklose, braziliniuose riešutuose) neutralizuoja per ląstelių medžiagų apykaitos procesus susidariusias nuodingas medžiagas.

5. Vanduo iš organizmo išplauna nereikalingas nuodingas medžiagas.

6. Ryški šviesa aktyvina smegenų veiklą, suteikia žvalumo ir aktyvumo, norą judėti, kurti.

Žvalumas pagal kinus

Ryte. Vos tik prabudę dvi minutes masažuokite ausis. Gerai ištrinkite ausų spenelius, visą kriiauklę, ypatingą dėmesį atkreipkite į vidinių klausos aparatų taškus. Toks masažas išvaikys miego likučius ir tonizuos vidinius organus. Apie ausų kriaukles išsidėstę visos jų pagrindinės “ambasados”.

Darbe. Smilkinių srityje susiraskite giliausias duobutes ir 40 sekundžių abiem rodomaisiais pirštais masažuokite sukamaisiais judesiais. Tai pagerina galvos kra

aujo apytaką ir padeda susikoncentruoti.

Vakare. Pirštų galiukais energingai pamasažuokite sprando vietą, kur pradeda augti plaukai. Tai nuims įtampą ir suteiks žvalumo.

Atsikratyk nuovargio

Jei daug dirbate ir mažai ilsitės, jūsų organizmas nespėja pasisavinti su maistu gaunamos geležies. Tada krenta kraujo hemoglobinas, pajuntate silpnumą ir apatiją. Situacija išgelbės mineralas kobaltas. Jis kelia hemoglobiną ir padeda geriau aprūpinti ląsteles deguonimi.

Ypač daug kobalto yra jaunuose burokėlių lapuose ir šaknyje. Gerkite jų sultis tris – keturis kartus per dieną.

0 thoughts on “Kaip išsaugoti žvalumą?”

  1. Man darbingumas islieka visa diena, geriu toki Basica maisto papilda su daug mineraliniu medziagu ir mikroelementu, tai organizme sutvarko rugsciu sarmu pusiausvyra ir tai suteikia energijos visai dienai is tikruju, be to dar esu sportuojanti 😉

    Reply

Leave a Comment