Vandens aerobika

Vandens aerobika yra puikus būdas pagerinti savo fizinę būklę be streso organizmui, nepriklausomai nuo kūno svorio ir sveikatingumo lygio. Vanduo sukelia pasipriešinimą kūno judesiams, todėl tu labai intensyviai sportuoji net pati to nejausdama.

Keli faktai apie vandens aerobiką:

  • vienintelė vandens aerobikos valanda gali sudeginti 450 – 790 kalorijų,
  • derinant sportą vandenyje su sveika dieta, greitai numesi nereikalingų kilogramų,
  • vanduo sumažina kūno svorį, todėl galite nesirūpinti dėl pavojaus sąnariams,
  • sportuodama aktyviai treniruosi ne tik širdies ir kraujagyslių sistemą, bet ir visus pagrindinius kūno raumenis,
  • apkūnūs žmonės baseine gali atlikti daugiau įvaairių pratimų negu stovėdami ant žemės.

Kai kurie sporto klubai siūlo instruktoriaus vedamas treniruotes vandenyje. Vandens aerobiką renkasi įvairaus kūno sudėjimo ir skirtingo amžiaus žmonės. Tu gali prisijungti prie grupės arba savarankiškai sportuoti baseine ar kitame tinkamame vandens telkinyje.

Pirma treniruotė vandenyje bus pati sunkiausia, taigi venk staigių judesių, stenkis greitai nebėgti ir nešokinėti vandenyje. Štai keletas naudingų patarimų, kuriuos verta atsiminti:

  • atsinešk butelį vandens, nes, patikėk mumis, norėsi atsigerti! Pasistatyk butelį šalia savęs ant baseino krašto, kad ištroškusi galėtum atsigerti;
  • stebėk, kokį sportinį invventorių renkasi grupės nariai. Jei jie ima vandens svarmenis arba plaukmenį, kuris atrodo kaip ilgas makaronas, pasiimk ir tu. Nėra nieko blogiau negu išlipti iš baseino ir eiti pasiimti inventoriaus. Grupė nelauks ir teks vytis;
  • nesitikėk, kad iškart pasieksi tokią pat fiz
    zinę formą kaip ir anksčiau lankantieji, taigi, nepersistenk. Greta sportuojančių asmenų fizinė forma neturi nieko bendro su tavo fizine būkle, todėl jie iš pradžių tave tikrai aplenks. Tiesiog sportuok pagal savo galimybes, bet jokiu būdu nenustok;
  • jei kyla neaiškumų, nebijok klausti instruktoriaus. Jis arba ji parodys kaip teisingai atlikti vieną ar kitą pratimą, kad tai būtų saugu. Jiems svarbi ne tik tavo pramoga, bet ir saugumas;
  • jei sportuodama gali palaikyti pokalbį su greta besitreniruojančiu asmeniu, matyt, tau reikia pasistengti rimčiau atlikti pratimus.

Atmink, kad vandens aerobikos rezultatų gali tikėtis tik tada, kai išties stengiesi.

Pradžioje reikia sportuoti pagal asmenines galimybes, bet stenkis tobulėti arba pasivyti grupės lygį. Dažniausiai instruktoriai pradedantiems parodo pratimus, kuriuos atliekant paspartėja širdies ritmas, bet fizinis krūvis yra mažesnis negu visos gruupės daromų pratimų. Kiekvienas turi pradėti nuo sau patogaus lygio, taip pat ir tu.

Fizinės sveikatos stiprinimas yra ilgas procesas. Vandens aerobikos nauda jausis ir visose gyvenimo sferose. Pastebėsi, kad turi daugiau jėgų ir ištvermės atlikti kitus darbus, pajusi, kad turi daugiau energijos ir miegosi ramiau. Svoris ims kristi greičiau, sustiprės raumenys. Turėdama daugiau raumenų, efektyviau deginsi kalorijas ir kūnas greitai taps žymiai dailesnis!

Leave a Comment