Šypsokimės!

Kai į langą beldžiasi pavasario saulė, lūpos pačios ima šypsotis. O kai saulė pasislepia už debesėlio, ir į duris ima belstis šių dienų baubas – ekonominė krizė? Tuomet šypsotis nebesinori. Ir vis dėl to – keli geri patarimai padės išlaikyti nosį bent šiek pakeltą aukštyn. O prie pakeltos nosies ir šypsena lengviau susiraito.

Valgyk

Nesiūlome kimšti visko, kas pasitaiko po ranka. Mėgaukis maistu kaip tikra gurmanė. Kaip teigia prancūzai, valgymas – menas, suteikiantis vieną iš gyvenimo malonumų. Nepamiršk žuvies patiekalų (labai rekomenduojama lašiša), riešutų. Jungtinių Amerikos Valstijų Ohaajo universitete atlikti tyrimai rodo, kad žuvis ir riešutai turi daug Omega 3 rūgščių, kurios veiksmingai kovoja su blogos nuotaikos kėlėjais, depresija ir visais kitais šypsenos priešais.

Sumažink garsą

Jei mėgsti garsiai klausytis muzikos, geros nuotaikos dozę gauni tik trumpam. Triukšmo veikiamos ausys ima spengti, o senatvėje gali ir apkursti. Atlikti tyrimai rodo, kad triukšmas gali sukelti ir kitas ligas, nuo nuovargio iki išsekimo. Tad pagalvok, ar tikrai verta dėl to atsisakyti geros nuotaikos ir, žinoma, – šypsenos.

Nustok pirkti bet ką

Nustatyta, kad daugelis žmonių (appie dailiosios lyties atstoves net nekalbame), blogą nuotaiką bando išvyti tuštindami parduotuvių lentynas. Kiek kartų girdėta frazė: „Nėra nuotaikos. Gal reikia ką nors gražaus nusipirkti.“ Deja, pirkimo euforija tik trumpalaikė, o išvydus dar vieną sijoną, kurio gyvenime neapsirengsi ir gerokai sum

mažėjusią banko kortelės sąskaitą, daugiau džiaugsmo tavo veide vargu ar atsiras.

Eik į lovą

Ar žinai, kad mylėdamasi du kartus per savaitę, žymiai pailginsi savo jaunystę ir gyvenimo trukmę. O kas nenori būti jaunas ir gražus? Reguliarus ir geras seksas suteikia ne tik artimesnį emocinį ryšį su partneriu, išpurto visas blogas mintis, atstoja sporto treniruotę, bet ir pagamina „laimės hormoną“ endorfiną, kuris į sapnų karalystę palydi su šypsena.

Mėgaukis kiekviena akimirka

Nelauk didelių malonumų. Sugebėk atrasti mielas smulkmenas ir jomis pasidžiaugti: kad ir tai, kad šiandien važiuodama į darbą nepatekai į spūstį, kad nusišypsojo praeivis, kad nors pranašavo, kad lis, o tu užmiršai skėtį, – nelijo ir t.t. Būk laiminga dabar, o žinant, kad sėkmė myli laiminguosius, neužilgo ji gali atsikraustyti ir pas tave. Sutik ją su šypsena.

„Nervus į konservus“

Jei esii chroniška jautruolė, nuolat ieškanti kabliukų „kas kur ne taip“, vargu ar šypsena dažnai lankosi tavo veide. Žiūrėk į viską daug paprasčiau, nes su tokiu gyvenimo būdu nesulaukus nė trisdešimties gali būti aplankyta infarkto. Paskambink draugei, užsirašyk į sporto klubą, visas savo blogas mintis patikėk dienoraščiui ir po kiek laiko pamatysi, kad gyvenimas ne toks jau juodas, kaip manei.

Priimk komplimentus

Naujausi tyrimai rodo, kad žmonės, kurie nepasitiki savimi ir nuolat save graužia fraze „Ech ir vėl man.“, nemoka priimti komplimentų. Jiems atrodo, kad žmo

onės net sakydami „Kaip gražiai šiandien atrodai“, tai sako tik norėdami juos paguosti. Kaip pasveikti? Pradėk komplimentus sakyti kitiems, o pati girdėdama komplimentą nesusigūžk ir nusišypsojusi padėkok. Komplimentą pasakyti sunku, o jį priimti dar sunkiau. Išmok šią pamoką, ir šypsena tavo veide svečiuosis daug dažniau.

Atostogauk

Moterys, kurios nepamiršta atostogų, rečiau serga depresija, kankinasi dėl nuovargio, nemigos, išsekimo ir yra labiau patenkintos savo vedybiniu gyvenimu! Tyrimai rodo, kad viena iš penkių moterų, dirbančių privačiose kompanijose, atostogauja tik vieną kartą per šešerius metus. Viskonsino medicinos žurnalo duomenimis, atostogaujant bent vieną kartą per metus, gyvenimo kokybė gerokai pagerėja, tad nenustumk atostogų į paskutinę vietą, ir šypsena garantuota!

Prisimink augintinį

Tavo augintiniui neužtenka, kad būtų sotus ir kartais galėtų pagulėti susirangęs ant kelių. Jis labai tave myli ir visą dieną pralaukęs namuose tikisi bent truputėlio dėmesio. Nepamiršk jo. Tyrimai rodo, kad žmonės, laikantys namuose gyvūnus, rečiau patiria infarktus ar turi problemų su širdies ligomis. Tad padėk į šalį laikraštį ir skirk laiko savo augintiniui. Būsit laimingi abu!

Nelaikyk begalinio pykčio užantyje. Jis labiau pakenks tau negu kam kitam. Tavo surūgusi nuotaika ir nuolat primerktos akys: „Na, palauk, aš tau dar parodysiu“, negrįžtamai sugrauš milijonus nervų ląstelių, neleis ramiai užmigti ir džiaugtis gyvenimu. Jei sunku atleisti, užrašyk tai kur nors ir pal

lik ateičiai.

Atleisk ir pamiršk

Gali būti, kad po kiek laiko tai jau neatrodys tokia didelė skriauda, o tu gal net nusišypsosi. Prisimink visus vaikystės piktumus dėl atimto kastuvėlio. Juokinga, tiesa?

Leave a Comment