• TURINYS ĮVADAS....................................................................................................................................3 1. AB „PANEVĖŽIO PIENAS“CHARAKTERISTIKA..........................................................4 2. AB „PANEVĖŽIO PIENAS“ APLINKOS...............

    1442 0
  • Turinys Įvadas 3 1. „Elizabeth Arden“ reklamos estetiką ir dizainą įtakojantys faktoriai 4 1.1. Elizabeth Arden vardo kilmė 4 1.2. Elizabeth Arden grožio industrija 5 1.2.1. Produktų specifikacija ir tikslinė auditorijos tipologija 5 1.2.2. Verslo strategija ir koncepcija 9 2. Reklaminio diz

    1326 0
  • TURINYS ĮVADAS................................................................................................................3 UAB,,SODO NAMAS“ CARAKTERISTIKA………………………………….4 ĮMONĖS MIKRO APLIKOS POKYČIŲ ĮTAKA ĮMONĖS VEIKLAI...............6 RINKOS SEGMENTAVIMAS.........................

    2349 0
  • TURINYS ĮVADAS 3 PAGRINDINIŲ TYRIMO SĄVOKŲ APIBRĖŽIMAS 5 1. EKOLOGINIO ŪKININKAVIMO YPATUMAI 6 1.1. Ekologinio ūkininkavimo esmė 6 1.2. Ekologinio ūkio sertifikavimas 8 1.3. Ekologinio žemės ūkio stipriosios ir silpnosios pusės bei ekologinio ūkininkavimo motyvacija 11 1.3.1.Ekologinio ūkinin

    1924 0
  • Turinys  Įvadas...............................................................................................................................3 1. Prekybos centrų charakteristikos.......................................................................4 2. Perso

    2118 0
  • Turinys Įvadas 3 1.Apie įmonę 4 2. AB „Lietuvos geležinkeliai“valdymo struktūra 5 3. AB „Lietuvos geležinkeliai“ryšių su visuomene ir reklamos skyrius 7 4. AB „Lietuvos geležinkeliai“ ryšių su visuomene ir reklamos skyriaus struktūra 7 5 AB „Lietuvos geležinkeliai“marketingo sprendimai 9

    3575 0
  • TURINYS ĮVADAS 3 1. Tarptautinė rinkodara 4 2. Ar reikia įmonei ieškoti užsienio rinkų? 4 3. Tinklai ir tarptautinė rinkodara 5 4. Rinkodaros aplinkos įvertinimas 5 5. Tarptautinės rinkodaros praktiniai momentai 7 6. Lietuvos tarptautinė prekyba 9 7. Finansinė, politinė ir teisinė aplinka

    2314 0
  • ĮVADAS Darbo tikslas yra aprašyti UAB „Plieninis skydas“ šarvuotų durų gamybos marketingo planą. Darbo uždaviniai: • Aprašyti įmonės strategiją • Aprašyti kainodaros principus • Atlikti paskirstymo grandinės analizę • Išanalizuoti įmonės reklamos strategiją • Aprašyti įmonėje atliekamus

    2079 0
  • Grupė, Komanda Komanda, grupė – du ar daugiau žmonių, kurie tarpusavyje yra susiję ir daro vienas kitam įtaką, siekdami bendro tikslo. Kitaip tariant tai - bendrija žmonių , susietų bendros veiklos ir turinciu bendrų požymių. Sąvoka komanda - “team” labiausiai paplitusi sporte ir angliškai kalban

    1210 0
  • Turinys Įvadas………………………………………………………………………………………………..2 Santrauka…………………………………………………………………………………………….4 Summary…………………………………………………………………………………………….5 1. Turizmo agentūros “ West Express” veiklos charakteristika………………………………...6 2. Turizmo agentūros “West Express” makro ir mikro aplinkos analizė……

    2961 0
×
×