Patarimai apetito slopinimui

75 3

Kaip sutramdyti didžiulį norą užkandžiauti, jei tarsi nuolat kamuoja žvėriškas apetitas? Ypač moterims būdingas elgesys: jei geri kavutę, tai būtinai su saldainiukais, jei po kelių valandų – arbatėlę, tai nepamiršti ir pyragaičio. Tačiau, jeigu taip smaguriausite kas dieną, tie gardūs kąsneliai atliks savo blogą darbą – papuoš jūsų klubus ar pilvuką. Ar jums viso to reikia?

Pagrindiniai patarimai apetito slopinimui turbūt žinomi visoms. Pirmiausia, reikia niekada nepamiršti papusryčiauti. Rekomenduojama valgyti 5 kartus per dieną ir mažomis porcijomis. Jums būtini trys sotesni valgymai ir du try

ys užkandžiai (obuolys, apelsinas, javainis ir kt.).

Žmogaus skrandis yra labai talpus. Vienu pavalgymu jame telpa apie 2 litrus maisto. Tačiau mums reikia daug mažiau – tiek, kiek telpa delne. Pavyzdžiui, pusryčiams pakanka nedidelio dubenėlio košės ir kelių kąsnelių šviežių vaisų, pietums – apie 100 g mėsos ir salotų, vakarienei – 100-200 g liesos varškės arba 150 g virtos žuvies. Kai labai dažnai persivalgome, tai skrandžio sienelės išsitempia, ilgainiui ima kauptis riebalai.

Štai keli naudingi patarimai apetito slopinimui:

  • Išgėrus pusę stiklinės petražolių nuoviro, norą valgyti pamiršite bent dviem valandom.
  • Pusę kilogramų sly
    yvų ir figų (arba tik slyvų) užpilkite 3 litrais vandens, virkite, kol nugaruos iki 2,5 litro. Gerkite po pusę stiklinės prieš valgį. Tai slopina apetitą.
  • Banano, obuolio, mėtos, vanilės kvapai mažina skrandžio sulčių išsiskyrimą. Įkvėpkite jų aromato prieš valgį. Taip pat efektyvu burną pra
    askalauti mėtų nuoviru.
  • Valgykite ląstelienos turinčių produktų (sėlenų, kruopų, vaisių, kopūstų ir kt). Jie skrandyje sugeria skysčius, išsipučia ir suteikia sotumo.
  • Apetitą tramdo ir stiklinė linų sėmenų gėrimo: šaukštelį maltų sėmenų užpilkite puse stiklinės karšto vandens ir išgerkite pusvalandį prieš valgį. Vartokite tris kartus per dieną.
  • Jei turite galimybę miegoti iki 10 valandų per parą – jums ypač pasisekė. Tokia miego trukmė taip pat slopina apetitą.
  • Turite atrasti savo motyvaciją sulieknėti. Kai įkvėpimo šaltinis atrandamas, reguliuoti alkio jausmą būna kur kas lengviau.
  • Mokslininkai teigia, kad kuo geresnė nuotaika, tuo organizme pasigamina daugiau serotonino, o tai lemia ir silpnesnį apetitą. Taigi, kuo mes linksmesnės, tuo apetitas mažesnis.
  • Apetitą skatina gėrimai su burbuliukais, nes juose esanti angliarūgštė stimuliuoja virškinimą. Verčiau jų atsisakyti.
  • Gal vartojate per daug druskos, prieskonių, marinatų, padažų? Šie pag
    gardai skatina apetitą ir nė nepajuntame, kaip suvalgome visą pakelį bulvių traškučių.
  • Įprastai persivalgome skanesnio ir riebesnio maisto nei sprangaus ar lieso. Riebalai sunkina virškinimą, tačiau skatina norą valgyti. Taigi vartokite jų mažiau.
  • Jei pajutote alkį, rekomenduojama užsiimti naudinga namams veikla. Vieną valandą lygindama skalbinius, jūs sudeginsite net 200 kalorijų!

Join the Conversation

3 comments

  1.   

    sveiki, laikausi mino dietos, bet siandien tik 2-ra diena…jei istengsiu visa menesi valgysiu tik ryzius su lesiais(sita dieta radau “Seimininkeje”).Nieko nebuvo parasyta apie tai, ka gerti valgymu tarpuose. Siandien ryte geriau semenu uzplikytu su vandeniu.Tikriausiai tai nepakenks organizmo valymui?
    Aciu. Roma.

  2.   

    […] Nu ką, grįžkim prie pamėgtos temos. Ruvi gi maloniai nustebino pora straipsnių apie sveiką mitybą (pirmas, antras. Skaitom ir darom pakeitimus savo gyvenime. Užteks gi žudyt patį mylimiausią žmogų (save) O aš dar noriu pridėti keletą patarimų paimtų iš darnipora.lt straipsnelio: […]

  3.   

    Kai bunu geros nuotaikos,kaip tik apetitas stipresnis:)