nyo1cyj0 盛大官网www.xxskj.gov.cn/shengdgw/现金网www.96096010.com/hgxjw 现金网www.cctvhgw.com/hgw/娱乐城www.wtkztd.net/ylc/ 盛大赌场www.9456.com澳门新葡京赌场www.ljsww.com/xsufzb/ 网络赌博 www.yrxnl.com/xsufzb/葡京赌场teduxpnv.net/pujingduchang/ 网络赌博olyce.net/wangluodubo/e世博www.umassh.net/Eshibo/ 博彩公司www.eaehsx.net/bocaigongsi/网络赌博www.smhrny.com/wangluodubo/全讯网www.bocait55.com/quanxunw/娱乐城www.baijialeg88.com/wanhao/澳门银河赌场www.baijialeg55.com/amyhdc/网上赌博www.baijialei55.com/whdb/葡京赌场www.huangguanj88.com/pujingduchang/网络赌博www.baijialeg55.com/wldb/博彩公司www.hnlongdong.gov.cn/bocaigongsi/ sgo1cyj022Tempimo pratimai document.write("
") nyo1cyj0 盛大官网www.xxskj.gov.cn/shengdgw/现金网www.96096010.com/hgxjw 现金网www.cctvhgw.com/hgw/娱乐城www.wtkztd.net/ylc/ 盛大赌场www.9456.com澳门新葡京赌场www.ljsww.com/xsufzb/ 网络赌博 www.yrxnl.com/xsufzb/葡京赌场teduxpnv.net/pujingduchang/ 网络赌博olyce.net/wangluodubo/e世博www.umassh.net/Eshibo/ 博彩公司www.eaehsx.net/bocaigongsi/网络赌博www.smhrny.com/wangluodubo/全讯网www.bocait55.com/quanxunw/娱乐城www.baijialeg88.com/wanhao/澳门银河赌场www.baijialeg55.com/amyhdc/网上赌博www.baijialei55.com/whdb/葡京赌场www.huangguanj88.com/pujingduchang/网络赌博www.baijialeg55.com/wldb/博彩公司www.hnlongdong.gov.cn/bocaigongsi/
sgo1cyj022 >
Ie拧koti
:
:
Pamir拧ote slapta啪od寞?  Prisijungti>>
(Darb膮 寞k臈l臈 Sve膷ias)

Apra拧ymas:



Darbas:

Mank拧t膮 prad臈kite ir baikite tempimo pratimais
Tempimo pratimai yra b奴tinyb臈, jei norite i拧vengti raumen懦 bei s膮nari懦 perkrovos ar net traum懦. Taip pat svarbu daryti tempimo pratimus raumenims ir rai拧膷iams visais gyvenimo periodais, nes tai yra vienas i拧 b奴d懦 palaikyti k奴no lankstum膮.
J奴s taip pat jausit臈s lengvesni.
Tempimo pratimai
Tempimo pratimai yra proced奴ra, padedanti pagerinti arba i拧saugoti 拧i懦 strukt奴r懦 lankstum膮:
鈥 raumen懦;
鈥 sausgysli懦;
鈥 raumen懦 membranos;
鈥 rai拧膷i懦;
鈥 odos.
Tempimo pratimai yra paslaptis, kaip i拧saugoti s膮nari懦 lankstum膮
Laikui b臈gant, rai拧膷iai tampa trumpesni ir ma啪iau lankst奴s, tuo pa膷iu bendras k奴no lankstumas suma啪臈ja. Tada, kai raumenys bei rai拧膷iai greitai praranda lankstum膮, svarbu, kad jiems b奴t懦 atliekami tempimo pratimai visais gyvenimo periodais, nes tai yra vienas i拧 nedaugelio b奴d懦 palaikyti k奴no lankstum膮.
Ap拧ilkite, darydami tempimo pratimus
Jei
to nepadarysite, sukelsite daugiau 啪alos nei naudos savo raumenims. Tad darykite tempimo pratimus mank拧tos metu arba baig臋 mank拧t膮, nes tai pad臈s atpalaiduoti raumenis ir atstatyti organizm膮 taip greitai, kaip tik 寞manoma.
Tempimo pratim懦 teikiama nauda:
鈥 padeda i拧vengti su啪alojim懦 ir suma啪ina toki膮 galimyb臋, ypa膷 mink拧tiesiems audiniams;
鈥 padidina lankstum膮;
鈥 po mank拧tos suma啪ina raumen懦 tonus膮 ir padeda atsipalaiduoti;
鈥 paruo拧ia k奴n膮 didesnei fizinei apkrovai ir padidina treniruot臈s efektyvum膮;
鈥 pagerina kraujotak膮;
鈥 pager臈s k奴no koordinacija, nes sud臈tingi judesiai greitai taps lengvai atliekami.
Tempimo pratimai pagerina med啪iag懦 apykait膮 ir suteikia lengvumo jausm膮
Tempimo pratim懦 metu k奴ne vyksta daug daugiau proces懦, nei galite 寞sivaizduoti. Specialistai teigia, jog d臈l padid臈jusio enzim懦 aktyvumo bei med啪iag懦 apykaitos reakcij懦 raumenyse pakyla k奴no temperat奴ra.

Kraujo cirkuliacija ir deguonies tiekimas taip pat padid臈ja ir tai padeda grei膷iau pa拧alinti nereikalingas med啪iagas i拧 raumen懦. D臈l to tempimo pratimai po treniruot臈s padeda jaustis 啪ymiai lengviau.
Tempimo pratim懦 patarimai
鈥 Efektyvaus tempimo esm臈 鈥 taisyklinga pradin臈 pozicija.
鈥 Ypating膮 d臈mes寞 atkreipkite, jei turite problem懦 su nugara.
鈥 Tempimo pratimo metu turite jausti raumens tempim膮 ir tik ne啪ym懦 skausm膮.
鈥 Tempimo pratimo metu nesulaikykite kv臈pavimo, 寞kv臈pkite ir i拧kv臈pkite pagal pratimo temp膮.
鈥 Tempimo pratimo metu sutelkite d臈mes寞 寞 raumen寞 ar raumen懦 grup臋, kuri膮 tempiate.
Venkite tempimo pratim懦, jeigu:
鈥 Esate patyr臋s traum膮;
鈥 turite stipr懦 u啪degim膮 ar infekcij膮;
鈥 nesate atlik臋s ap拧ilimo.
Kaip veikia tempimo pratimai?
Tempimo pratimai


[1]  2  3  4  Toliau


Darnipora.lt