Ieškoti
:
:
Pamiršote slaptažodį?  Prisijungti>>
(Darbą įkėlė Svečias)

Aprašymas:



Darbas:

Mankštą pradėkite ir baikite tempimo pratimais
Tempimo pratimai yra būtinybė, jei norite išvengti raumenų bei sąnarių perkrovos ar net traumų. Taip pat svarbu daryti tempimo pratimus raumenims ir raiščiams visais gyvenimo periodais, nes tai yra vienas iš būdų palaikyti kūno lankstumą.
Jūs taip pat jausitės lengvesni.
Tempimo pratimai
Tempimo pratimai yra procedūra, padedanti pagerinti arba išsaugoti šių struktūrų lankstumą:
• raumenų;
• sausgyslių;
• raumenų membranos;
• raiščių;
• odos.
Tempimo pratimai yra paslaptis, kaip išsaugoti sąnarių lankstumą
Laikui bėgant, raiščiai tampa trumpesni ir mažiau lankstūs, tuo pačiu bendras kūno lankstumas sumažėja. Tada, kai raumenys bei raiščiai greitai praranda lankstumą, svarbu, kad jiems būtų atliekami tempimo pratimai visais gyvenimo periodais, nes tai yra vienas iš nedaugelio būdų palaikyti kūno lankstumą.
Apšilkite, darydami tempimo pratimus
Jei
to nepadarysite, sukelsite daugiau žalos nei naudos savo raumenims. Tad darykite tempimo pratimus mankštos metu arba baigę mankštą, nes tai padės atpalaiduoti raumenis ir atstatyti organizmą taip greitai, kaip tik įmanoma.
Tempimo pratimų teikiama nauda:
• padeda išvengti sužalojimų ir sumažina tokią galimybę, ypač minkštiesiems audiniams;
• padidina lankstumą;
• po mankštos sumažina raumenų tonusą ir padeda atsipalaiduoti;
• paruošia kūną didesnei fizinei apkrovai ir padidina treniruotės efektyvumą;
• pagerina kraujotaką;
• pagerės kūno koordinacija, nes sudėtingi judesiai greitai taps lengvai atliekami.
Tempimo pratimai pagerina medžiagų apykaitą ir suteikia lengvumo jausmą
Tempimo pratimų metu kūne vyksta daug daugiau procesų, nei galite įsivaizduoti. Specialistai teigia, jog dėl padidėjusio enzimų aktyvumo bei medžiagų apykaitos reakcijų raumenyse pakyla kūno temperatūra.

Kraujo cirkuliacija ir deguonies tiekimas taip pat padidėja ir tai padeda greičiau pašalinti nereikalingas medžiagas iš raumenų. Dėl to tempimo pratimai po treniruotės padeda jaustis žymiai lengviau.
Tempimo pratimų patarimai
• Efektyvaus tempimo esmė – taisyklinga pradinė pozicija.
• Ypatingą dėmesį atkreipkite, jei turite problemų su nugara.
• Tempimo pratimo metu turite jausti raumens tempimą ir tik nežymų skausmą.
• Tempimo pratimo metu nesulaikykite kvėpavimo, įkvėpkite ir iškvėpkite pagal pratimo tempą.
• Tempimo pratimo metu sutelkite dėmesį į raumenį ar raumenų grupę, kurią tempiate.
Venkite tempimo pratimų, jeigu:
• Esate patyręs traumą;
• turite stiprų uždegimą ar infekciją;
• nesate atlikęs apšilimo.
Kaip veikia tempimo pratimai?
Tempimo pratimai


[1]  2  3  4  Toliau



Skelbimai
 
 
taikomoji matematika  arneta2014
 
NEKOKYBISKI, LABAI BLOGI  PagalbaStudentams
 
ašome DIPLOMINIUS KURSINI  diplominis2012
 
Nuo referato iki magistri  marius_darbai
 
 
FINANS?, MARKETINGO, MOKE  diplominis2012
 
 
Kokybiški rašto darbai (n  RasauStudentams
 
Teisės darbai  Magistrastjt
 




Darnipora.lt